Door structureel personeelsgebrek bij PostNL en een verbouwing bij diverse distributiecentrums van PostNL is de post niet of te laat bezorgd.
Op dit moment is het nog onduidelijke wanneer PostNL haar achterstanden heeft weggewerkt. Wij staan dagelijks in contact met PostNL om ervoor te zorgen dat u uw magazine of uw bestelling ontvangt. Excuses voor het ongemak.
Klantenservice
Bij Aboland bieden wij graag een optimale service om jou als abonnee verder te helpen in al jouw wensen en behoeften. Om daar zo goed mogelijk in te voorzien hebben wij het mogelijk gemaakt om de meest voorkomende vragen en verzoeken zelf online te regelen.
Wist je dat je op alle tijdschrift pagina’s alles kunt regelen wat hieronder staat aangegeven? Zoek eenvoudig jouw tijdschrift via onderstaand formulier.
Producten
Alle productinformatie:
- Direct een abonnement afsluiten
- Een eerdere editie bestellen
- Verschijningsdatum nieuwe editie
- Aangeven dat je een magazine niet hebt ontvangen
Service
Snel wijzigingen doorgeven:
- Adres wijziging doorgeven
- De betaalwijze aanpassen
- Een openstaande factuur betalen
- Jouw abonneenummer opvragen
- Een kopie van de factuur opvragen
- Jouw abonnement opzeggen
Vragen
Neem eenvoudig contact op:
- Stel snel een vraag
- Dien een klacht in
Hulp nodig?
Kom je er zelf niet uit? Geen probleem! Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur om jou te woord te staan.