• Nederlands
  • English
  • Français
  • Deutsch

Kwaliteit in Bedrijf

Kwaliteit in Bedrijf is het grootste vakblad voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (VMO) en kwaliteitsmanagement in Nederland en België. Binnen de doelgroep valt de kwaliteitsmanager en het hoger management. Het magazine verschijnt negen keer per jaar en biedt een frisse opmaak en helder geschreven artikelen, die de lezer motiveren en inspireren. Onderwerpen lopen uiteen van kwaliteitsmethoden, nieuws over (ISO) normen en certificering, de MVO-Prestatieladder, klachtenmanagement, evenementen en kwaliteitsdagen, nieuws over en van organisaties als het INK en het NNK, de laatste softwareontwikkelingen, nieuwe managementboeken, enzovoort. Kortom, alles waar de tegenwoordige KAM-manager of de MVO-manager mee te maken heeft of krijgt.

Proef- en cadeauabonnementen lopen automatisch af, tenzij anders vermeld in de aanbieding. Alle overige abonnementen gelden tot wederopzegging. Alle aanbiedingen gelden zolang ze op deze pagina vermeld staan. Voor aanbiedingen met een welkomstgeschenk geldt zolang de voorraad strekt. Ziet u een eerdere aanbieding niet meer op deze pagina staan, dan is deze helaas niet meer geldig.

Als u vragen heeft over uw abonnement kunt u contact met ons opnemen via de mail: klantenservice@aboland.nl of via whatsapp op het nummer: 0646558054.

Volg ons op: