CustomerFirst
CustomerFirst informeert je zowel digitaal als in print over hoe je de klant over alle kanalen heen centraal kunt stellen en hoe je de customer first-mentaliteit binnen het gehele bedrijf implementeert. Daarnaast biedt deze vaktitel je continu inzicht in noviteiten op het gebied van klantcontact.
Uitgever:
Frequentie:
Prijs losse verkoop:
Website:
Huidige editie:
Volgende editie:
Proef- en cadeauabonnementen lopen automatisch af, tenzij anders vermeld in de aanbieding. Alle overige abonnementen gelden tot wederopzegging. Alle aanbiedingen gelden zolang ze op deze pagina vermeld staan. Voor aanbiedingen met een welkomstgeschenk geldt zolang de voorraad strekt. Ziet u een eerdere aanbieding niet meer op deze pagina staan, dan is deze helaas niet meer geldig.
Als u vragen heeft over uw abonnement kunt u contact met ons opnemen via het contact formulier. Deze vindt u door te klikken op de knop: “Ik heb een andere vraag”.